Dag 3: Op naar de celebrities ...

12 augustus 2014 - Beverly Hills, California, Verenigde Staten

Hi there,

Sorry voor de korte onderbreking van onze blog. Zelfs in Amerika zijn er hotels met heeeel slecht bereik of gewoon zelfs niet! Maar hier zijn we dan..., er is inmiddels al weer heel wat moois voorbij gekomen!

Vanuit Anaheim zijn we dinsdag om 08.30 uur in de auto gestapt. Eerst nog even langs het vliegveld om ons medicijntasje op te halen. Wat een toestand was dat: nee, niet het ophalen ervan maar het kwijt zijn ervan. Onze koffers en reistas wel 10x omgekeerd om te zoeken naar het medicijntasje, maar echt nergens te vinden. Dat klopt, het medicijntasje lag nog in het vliegtuig, lekker stom! Een stewardess van KLM mailde naar René om te melden dat zij het medicijntasje hadden gevonden in het vliegtuig, echt super natuurlijk! Dus vandaar nog even een tripje terug naar LAX. Maar dat mocht de pret niet drukken om vervolgens naar Beverly Hills en Hollywood te gaan. 'De celebrities zal'k maar zeggen'. Op rodeodrive keken we de ogen uit. Wat een leuke straatjes en mooie winkels. Lekker op terras koffie met taart gegeten, mmmm... De foto's spreken voor zich. Via sunsetboulevard kom je in de luxe wijken waar de bekende celebrities wonen. Helaas geen 'stars' tegen gekomen ... jammer, dat had wel heel leuk geweest natuurlijk.

Dan op naar Hollywood. Dat was indrukwekkend! Door de plotselinge dood van Robin Williams was de Walk of Fame heel bijzonder. Het was een apart gevoel om langs deze 'ster' te lopen. Met de aanwezigheid van tientallen camera's van verschillende televisiestations leek het veel op een filmset. De ster bezaaid met bloemen, knuffels, foto's en nog veel meer, gaf aan dat het een bijzondere acteur was!

Dag 3 foto 15

Je bent niet in Hollywood geweest als je niet hebt geprobeerd om zo dicht mogelijk bij de echte 'Hollywoodletters' te komen, dit mag niet ontbreken! Maar hoe kom je daar? Helemaal boven zijn we niet gekomen, maar voor ons gevoel wel heel dichtbij. Net als in de film ...

Dag 3  Dag 3

Na al deze indrukken verlaten we Hollywood voor het laatste stuk naar onze overnachting in San Luis Obispo in het Ramada-hotel.

Moe maar voldaan heerlijk gaan slapen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Maurice en Michaela:
    15 augustus 2014
    Jemig wat een toestand. Maar gelukkig hebben jullie hem weer terug.
    En weer internet. Top! Want ja we zitten toch te wachten op jullie volgende avontuur haha.
    Wat een geweldige reis maken jullie zeg. Mooie foto's ook met alle krakers erop.

En vandaag is het jullie trouwdag
  2. Maurice en Michaela:
    15 augustus 2014
    Nou hier het vervolg. Te lang verhaal denk ik haha.
    Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie nog veel van deze reizen mogen maken. Geniet van elkaar en een hele dikke kus van ons Xxx
  3. M&R:
    15 augustus 2014
    De foto's spreken voor zich! Gaaf! Gefeliciteerd met jullie trouwdag en blijf genieten! Knufzels fannons.
  4. José:
    15 augustus 2014
    Oo wat een actie !! René zeker weer haha, maar goed weer iets wat je
    niet snel gaat vergeten. Wat een vette foto's weer zeg ziet er
    fantastisch uit. Wens jullie een gezellige trouwdag hadden al een
    dansje ingestudeerd dat missen jullie nu haha! Veel plezier schatten!!
    Dikke kus van ons XXX
  5. Arjenne & fam.:
    15 augustus 2014
    Heerlijk om weer te lezen van jullie reis! Mooie foto's, leuk verhaal en dat inderdaad allemaal op 15 augustus: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Geniet er weer van! lieve groetjes