Dag 4: Beautiful Ocean ...

13 augustus 2014 - Beverly Hills, California, Verenigde Staten

Dag 4 foto 3   Dag 4 foto 4

Ring ring ... 07.30 uur: de wekker gaat! Om 08.30 zitten we in de auto. Eerst nog even wat boodschappen gedaan voor onderweg en onze eerste donuts gescoord. Delicious!
Vandaag ging de gehele route langs de kust. Prachtige uitzichten over de oceaan. Gezellige badplaatsen met wel heel leuke stoere surfers, hé Joëlle?
Opeens zagen we toch wel rare 'vliegende dingen' boven de oceaan. Meteen auto aan de kant (wel veilig hoor) om te kijken. Het was te mooi om waar te zijn, maar wij hebben dus echt walvissen gezien. Hele groepen bij elkaar, springen en herrie maken, want jeetje wat maken die beesten een geluid. Echt super was dat!

Rond 16:30 uur waren we in San Fransisco. Ooh my, wat een drukke stad!
Bij hotel Beresford Arms werden we ontvangen met wine and cheese, mmm dat ging er best in! Prachtig hotel overigens, de kamer was 'amazing', jammer van de wifi.
's Avonds nog lekker de 'Marketstreet' op geweest en heerlijk Italiaans gegeten bij Zingari, toprestaurant!
Mooi dag gehad!

1. Maurice en Michaela:
    16 augustus 2014
    Echt leuk wakker worden met een reisverhaal van jullie. En te weten dat jullie nog naar bed moeten. Gek hè.
    Wat gaaf van die dolfijnen. Mooie ervaring!
    Als die surfers er net zo uitzien als in die series dan snap ik het wel. Neem je Joëlle wel weer mee naar huis haha.
    Heel veel plezier weer! Dikke knuffels...
  2. Arjenne & fam.:
    Fantastisch zeg! Dolfijnen!!
    Wij ontvangen van verschillende mensen foto's en verhalen uit the USA. Heerlijk om te lezen en mee te genieten. Mooi!
    Ik zou bijna denken ... daar moeten we heen....!
    Do you know the way to San Jose.. Jullie zingen toch wel in de auto??!!
    Geniet ervan hee zo met z'n drietjes!! Amazing!!
    liefs van ons!!
  3. José:
    16 augustus 2014
    Zo ik ben weer thuis dus kan ik alles wat beter
    volgen. Op de camping was het internet bagger.
    Ziet er zoooooo leuk uit allemaal, zag ook dat Siem
    achter het stuur zat ?? Huh stoer hoor haha!!
    Genietze xxxxxx